Mina ord och mina tankar...

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2009

Villkorslös kärlek..

Av Sandra - 2 oktober 2009 19:37

Hej på er!


Tänk så mycket kärlek en hund, eller kanske egentligen husdjur i stort, kan ge. För mig så är det givetvis min stora ögonsten Maddox som ger mig/oss så otroligt mycket kärlek. Tänk; en hund är ingen som dömmer, den placerar inte människor i fack med mera. Hunden älskar dig för precis den DU är, du kan vara hur rik som helst bor flott med betjäntar eller så kanske du inte ens har ett eget hem utan bor på gatan och kanske inte ens har mat för dagen hunden älskar dig för det. Den ÄLSKAR dig för precis den du är. Ser upp till  dig och accepterar dig som en i flocken, helst som ledare dock ;).  Att jag kom på denna tanken var när jag precis var nere och träffade min plutt, när jag kom ner för trappan så möter han mig övelycklig och kelar och myser som igen annan kan. Lägger man sig ned på golvet med honom och leker en stund så är han verkligen i sitt esse ;)..


  
Älskar dig min "fis"..


Nej mina kära vänner nu ska jag inte svamla mer om min älskade vovve utan ner och mysa med honom och sambon lite oxå ;).



Ha en fortsatt härlig fredagskväll!

Kramar

Sandra

 
 
Ingen bild

Marie Carlsvärd

6 oktober 2009 12:30

Håller helt med! Jag fattar inte hur kär jag är i min/vår hund. Det är fantastiskt!!
(Vi är lite "hundsläkt" då vi har Berner från samma kennel - Fina Rossinas - men olika kullar. Zero heter vår hårboll, eller Fina Rossinas Fine Faust).

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 januari 2010 13:48

Hej! Vi ska flytta till ett nytt hus vilket ska bli riktigt skoj, till ett större hus i en annan del av stan. Ser verkligen fram emot detta, så nu gäller det att ha detta lilla hus i ordning för alla visningar som kommer att ske inom den närmsta...

Av Sandra - 17 januari 2010 10:41

Hej! Idag kommer förhoppningsvis en stor förändring att ske, kan dock inte avslöja det ännu men snart så.. Om en vecka eller så.. Nu ska alla saker bara på plats ;).. Håll tummarna för att det gå som jag tänkt.. Spännande saker kommer även att h...

Av Sandra - 12 januari 2010 18:07

Hejsan hej! Helgen som gick var vi i Småland och hälsade på våra kära familjer! Eftersom att vi ändå inte hade något vatten i kranen så passade denna helgen bättre än någonsin.. Men som tur väl var så var vattnet fixat tills vi kom hem. Tänkte s...

Av Sandra - 8 januari 2010 15:20

Hejsan hej!   Jag är såå otroligt lycklig! Man kan nästan tro att jag dragit storvinsten på ett lotteri och till en viss del så har jag nog det ;). Vi var med Maddox till veterinären idag för att han ätit så dåligt i över tre veckor så man var ju...

Av Sandra - 5 januari 2010 14:05

God fortsättning på det nya året gott folk!   Vilken härlig vinter det har varit och är dessutom denna vintern.. Så mycket snö och så kallt minns jag inte när det var sist, helt ljuvligt!! Maddox han njuter med fulla mått, så fort det är snö ute ...

Ovido - Quiz & Flashcards