Mina ord och mina tankar...

Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

En händelserik vecka men inte riktigt som tänkt..

Av Sandra - 26 januari 2010 13:48

Hej!


Vi ska flytta till ett nytt hus vilket ska bli riktigt skoj, till ett större hus i en annan del av stan. Ser verkligen fram emot detta, så nu gäller det att ha detta lilla hus i ordning för alla visningar som kommer att ske inom den närmsta tiden, rent och snyggt bruka ge ett gott intryck ;).. Första visningen gick iaf bra, hon frågade om det varit en inredningsarkitekt och hjälpt till, hahaha.. Det är väldigt skönt att ha fint och rent omkring sig även om man alltid inte orkar så brukar vi ändå försöka :). Så som ni förstår så är detta huset uppsagt och vi flyttar in i nästa i maj, ska bli såå skoj.


Kan verkligen erkänna att det blev en mycket händelserik vecka, även om det inte riktigt blev som man tänkt.. Tänker inte gå något djupare in på det här i bloggen och de flesta av er som jag vet läser här vet alla redan vad som hänt, ni andra får gärna lägga ett mail så ska jag berätta för er också så slipper det ligga ute i cybervärlden ;).. Men jag kan berätta för er att Maddox äter nu som helt vanligt och jag är helt säker på att det har med allt detta som hänt att göra. Han ser nu även mycket piggare och gladare ut vilket gör mig väldigt varm i hjärtat att se.. Jag tror att hundar är så mycket smarta än vad vi människor tror oss veta, de kan känna på sig när någon ska få ett epilpsianfall och kan lukta sig till när folk har cancer så visst kan de känna av andra saker också det är jag helt säker på..


Vi har ett helt underbart väder här nere i Kristianstad och vi njuter i fulla drag. Solen lyser och det bländar härligt när man är ute och pulsar i snön.. I morgon kommer det mer snö är det sagt och det är välkommet! Älskar vintern, det är bara att ta på sig lite mer kläder än vanligt och sedan ut och njuta.. Nu ska vi titta på en film jag och Maddox..


Kramar

en trött Sandra


Ps. Skulle lägga in bilder från dagens promenad men det ville inte fungera.. så tyvärr.. Ds..


 
 
Ingen bild

Kajsa.

26 januari 2010 17:53

Hej Sandra! Grattis till huset och vad skönt att Maddox mår bättre. Hoppas Ni har det så bra ni bara kan, tänker på er. Kom upp på fika när du vill. Kramar Kajsa.

 
Emelie

Emelie

27 januari 2010 14:42

Härligt att läsa din blogg igen! Stort lycka till med det nya huset! Skönt att Maddox mår bra för då gör matte och husse de me! Stor kram! Emelie

http://finarossinas.bloggplatsen.se

 
Emelie

Emelie

1 februari 2010 22:56

Kram från oss!

http://finarossinas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 17 januari 2010 10:41

Hej! Idag kommer förhoppningsvis en stor förändring att ske, kan dock inte avslöja det ännu men snart så.. Om en vecka eller så.. Nu ska alla saker bara på plats ;).. Håll tummarna för att det gå som jag tänkt.. Spännande saker kommer även att h...

Av Sandra - 12 januari 2010 18:07

Hejsan hej! Helgen som gick var vi i Småland och hälsade på våra kära familjer! Eftersom att vi ändå inte hade något vatten i kranen så passade denna helgen bättre än någonsin.. Men som tur väl var så var vattnet fixat tills vi kom hem. Tänkte s...

Av Sandra - 8 januari 2010 15:20

Hejsan hej!   Jag är såå otroligt lycklig! Man kan nästan tro att jag dragit storvinsten på ett lotteri och till en viss del så har jag nog det ;). Vi var med Maddox till veterinären idag för att han ätit så dåligt i över tre veckor så man var ju...

Av Sandra - 5 januari 2010 14:05

God fortsättning på det nya året gott folk!   Vilken härlig vinter det har varit och är dessutom denna vintern.. Så mycket snö och så kallt minns jag inte när det var sist, helt ljuvligt!! Maddox han njuter med fulla mått, så fort det är snö ute ...

Av Sandra - 28 december 2009 22:00

God Jul och Gott nytt år kära bloggläsare!!   Denna månaden har verkligen varit hektiskt och mycket har hänt.. det har varit mycket på jobbet men nu är det faktistk rikgtigt skönt med jullov.. Äntligen börjar det kännas att man är ledig och ska v...

Ovido - Quiz & Flashcards