Mina ord och mina tankar...

Direktlänk till inlägg 3 december 2009

Kram på Er!

Av Sandra - 3 december 2009 18:34

Fick ett fint mail av en kompis och i stället för att skicka vidare detta till en hög med vänner så sätter jag i stället in det här och förmedla tillbaka tankarna och ger dem till er..

 

En tjej frågade en kille om han tyckte hon var söt. 

Han svarade nä... 

Hon frågade honom om han ville vara med henne för evigt. 

Han svarade nä... 

Hon frågade sedan honom om han skulle gråta om hon lämnade honom. 

Och än en gång blev svaret nä... 


Hon hade nu hört nog och gick därifrån med tårar som strömmade nerför hennes kinder, men då tog killen hennes arm och sa; 

Du är inte söt, du är vacker. 

Jag vill inte vara med dig förevigt, jag MÅSTE vara med dig för evigt. 

Jag skulle inte gråta om du lämnade mig, jag skulle dö. 


Så nu vill jag säga till dig: 

Jag gillar dig för det du är till mig.... En äkta vän.. 

Och får jag inte tillbaka detta mail så får jag ta den smällen. 

Ikväll kommer din äkta kärlek att förstå att den gillar dig. 


Mellan kl. 13 - 16 imorgon kommer någonting bra att hända dig. 

Det kan vara vartsomhelst; AOL, Yahoo, MSN, i skolan, vartsomhelst. 

Bli redo för den största chocken i ditt liv. 


Skicka detta till 15 vänner inom 15 minuter. 

Kom ihåg: 

En äkta vän hjälper dig inte ur fängelse, utan en äkta vän sitter bredvid dig och säger; 'VI strulade till det!' 

Jag är verkligen stolt över att få vara din vän. 

Läs noga igenom allt detta ända ner till den sista meningen utan att 
hoppa i texten. 


Jag har lärt mig att.... livet är som en toarulle. Ju närmare slutet man kommer desto snabbare går det. 

Jag har lärt mig att......pengar inte kan betala klass. 

Jag har lärt mig att...Det är de små dagliga grejorna som gör livet 
så spektakulärt. 

Jag har lärt mig att...Under allas hårda skal finns det någon som vill 
bli uppskattad och älskad. 

Vad får mig att tro att jag kan? 


Jag har lärt mig att...att ignorera faktum tar inte bort faktumet. 

Jag har lärt mig att....att ju mindre tid jag har på mig, ju mer får jag gjort. 


Till alla er.... 

Läs nu noga ända ner till den sista meningen. 

Det är den internationella vänskaps-veckan. 

Visa din vän hur mycket du bryr dig. 

Skicka detta mail till alla de du ser på som vänner, även om det betyder att du ska sända tillbaka det till den som sänt det till dig. 

Om det kommer tillbaka till dig vet du att du är omringad av vänner som bryr sig. 

Grattis på vänskaps-veckan till dig!! 

Du är min vän och jag är lycklig för det. 

Älska de du kan. 

Rör vid de du kan nå ut till.


  

Och kom ihåg, den som har skickat detta till dig bryr sig! 

 
 
Jennie

Jennie

6 december 2009 21:00

Hej Sandra!!! Här kommer min adress till min blogg du ville ha... ett tag sen eller hur... men den som väntar på något gott, hahaha!!!

Hoppas allt är bra. Har du inte börjat julpynta än??

Kram Jennie!

http://www.smultronjennie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 januari 2010 13:48

Hej! Vi ska flytta till ett nytt hus vilket ska bli riktigt skoj, till ett större hus i en annan del av stan. Ser verkligen fram emot detta, så nu gäller det att ha detta lilla hus i ordning för alla visningar som kommer att ske inom den närmsta...

Av Sandra - 17 januari 2010 10:41

Hej! Idag kommer förhoppningsvis en stor förändring att ske, kan dock inte avslöja det ännu men snart så.. Om en vecka eller så.. Nu ska alla saker bara på plats ;).. Håll tummarna för att det gå som jag tänkt.. Spännande saker kommer även att h...

Av Sandra - 12 januari 2010 18:07

Hejsan hej! Helgen som gick var vi i Småland och hälsade på våra kära familjer! Eftersom att vi ändå inte hade något vatten i kranen så passade denna helgen bättre än någonsin.. Men som tur väl var så var vattnet fixat tills vi kom hem. Tänkte s...

Av Sandra - 8 januari 2010 15:20

Hejsan hej!   Jag är såå otroligt lycklig! Man kan nästan tro att jag dragit storvinsten på ett lotteri och till en viss del så har jag nog det ;). Vi var med Maddox till veterinären idag för att han ätit så dåligt i över tre veckor så man var ju...

Av Sandra - 5 januari 2010 14:05

God fortsättning på det nya året gott folk!   Vilken härlig vinter det har varit och är dessutom denna vintern.. Så mycket snö och så kallt minns jag inte när det var sist, helt ljuvligt!! Maddox han njuter med fulla mått, så fort det är snö ute ...

Ovido - Quiz & Flashcards