Mina ord och mina tankar...

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Sandra - 17 januari 2010 10:41

Hej!


Idag kommer förhoppningsvis en stor förändring att ske, kan dock inte avslöja det ännu men snart så.. Om en vecka eller så.. Nu ska alla saker bara på plats ;).. Håll tummarna för att det gå som jag tänkt.. Spännande saker kommer även att hända i veckan.. Vilket jag även det kan avslöja om en vecka eller så ;)..  Jag vet att det är en heldel hemlighetsmakeri för tillfället men det måste vara så känner jag.. I morgon ska en ny kollega börja på mitt jobb så det ska bli riktigt spännande, alltid kul men lite nytt folk.. Frågor som hur är hon, hur vill hon arbeta, samma tänk som en själv osv flyger i huvudet, så det ska bli skönt att snart reda ut även dessa.. Som sagt såär det full fart hos oss.. Maddox han har ätit bra med färskfodret i maten vilket känns skönt och vi har kommit fram till att han inte är så hungrig och intresserad av maten på morgonen så maten serveras istället på eftermiddagen och kvällen vilket fungerar mycket bättre..  


Nu ska jag ta och äta frukost..

Kram på er!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards