Mina ord och mina tankar...

Direktlänk till inlägg 12 juli 2009

Kristianstadsdagarna med mera..

Av Sandra - 12 juli 2009 15:03

Hejsan hej!


Veckan som gått har det varit fullt ös här i Kristianstad.. Det har nämnligen varit Kristianstadsdagarna. Där med har det blivit många timmar nere på stan bland mycket folk och härlig musik. Här kommer lite bilder från veckan:


Vi började förre veckan med att åka först till Killebom dagarna i Sölvesborg. Eftersom att mamma, som jag även här tar en sväng om med, tycker väldigt bra om Lasse Stefanz så åkte vi dit en runda.. 


Sedan har vi sett på Tomas Ledin..


.. Ljungbybandet Paddington var även och spelade..


Noice forever gjorde ett bra framträde med mycket ös..


Markus Fagervall fick även han i gång publiken med sin skönsång ;)..


Detta var ett axplock av vad som hänt under veckan, det har faktiskt varit bra band detta året även om jag själv gärna hade sett att Lars Winnerbäck kom hit och spelade ;), men vem vet det kanske bli ett annat år..


Nu när det varit så varmt har Maddox letat fram nya svalkande ställen att ligga på här har vi det senaste :)..

Som ni ser så ser det ganska igenvuxet ut men en dag såg vi att det flög ut massor av jord och då var det inte minst Maddox som fixade sig en härlig grop att svalka sig i..


Här har vi honom på plats :)..


Ännu en bild när jag tagit mig in i hans koja.. Myspys..


Ha det så bra gott folk!


Kramar

Sandra



 
 
Emelie

Emelie

13 juli 2009 18:58

Ni verkar ha kul där nere! Så go han är Maddox! Har du röstat i min blogg??? Man kan ju undra...??? Kram

http://finarossinas.bloggagratis.se

 
ams

ams

14 juli 2009 17:55

Hej tjejen... vilka superbra bilder du har tagit!!! Hoppas att du har det gott med livet. S och jag har börjat jobba denna veckan, så vår semester är till enda för denna gången. Vi har ju varit abroad... i Tunisien och det var verkligan varmt, soligt och härligt.
Tuula och jag åker på fortbildning till Italien i mitten på september så jag får njuta av sommarvärme även då... Ha det gott kram /Agneta

http://www.ams.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 januari 2010 13:48

Hej! Vi ska flytta till ett nytt hus vilket ska bli riktigt skoj, till ett större hus i en annan del av stan. Ser verkligen fram emot detta, så nu gäller det att ha detta lilla hus i ordning för alla visningar som kommer att ske inom den närmsta...

Av Sandra - 17 januari 2010 10:41

Hej! Idag kommer förhoppningsvis en stor förändring att ske, kan dock inte avslöja det ännu men snart så.. Om en vecka eller så.. Nu ska alla saker bara på plats ;).. Håll tummarna för att det gå som jag tänkt.. Spännande saker kommer även att h...

Av Sandra - 12 januari 2010 18:07

Hejsan hej! Helgen som gick var vi i Småland och hälsade på våra kära familjer! Eftersom att vi ändå inte hade något vatten i kranen så passade denna helgen bättre än någonsin.. Men som tur väl var så var vattnet fixat tills vi kom hem. Tänkte s...

Av Sandra - 8 januari 2010 15:20

Hejsan hej!   Jag är såå otroligt lycklig! Man kan nästan tro att jag dragit storvinsten på ett lotteri och till en viss del så har jag nog det ;). Vi var med Maddox till veterinären idag för att han ätit så dåligt i över tre veckor så man var ju...

Av Sandra - 5 januari 2010 14:05

God fortsättning på det nya året gott folk!   Vilken härlig vinter det har varit och är dessutom denna vintern.. Så mycket snö och så kallt minns jag inte när det var sist, helt ljuvligt!! Maddox han njuter med fulla mått, så fort det är snö ute ...

Ovido - Quiz & Flashcards