Mina ord och mina tankar...

Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Sandra - 13 juni 2009 13:43

hej på er glada!


Så var det helg igen.. Tycker det är såå härligt när det är helg, har sett fram emot denna helgen eftersom att jag och Kristoffer är lediga tillsammans och inte har något inplanerat. Så det är bara att ta det lugnt och göra lite små sysslor här hemma, skönt! Jag och Maddox har precis kommit hem från en långrunda, vi passade på när K var och tränade ;). Det är underbart att komma ut i den friska luften som blir när regnet hänger och vet inte riktigt om det ska komma ner eller ej.  Sedan har vi varit ute och trimmat gräset, så nu väntar jag bara på att batteriet ska laddas upp på nytt så att jag kan köra färdigt gräsmattan eller vad man ska kalla det som är utanför huset, för det är absolut långt ifrån bara gräs. Hade det varit så hade jag kunna köra med handjagaren (handgräsklipparen :)).


Jag kommer inte ihåg om jag nämnde dragkroken på vår bil som inte satt fast när vi fick den?! Om inte annat så var jag i Hässleholm och fick sätta fast den i tisdags, så nu sitter den på sin plats. Begärde ett par gummimattor som lite plåster på såren och fick detta :). Efteråt slog det mig att jag kanske skulle bett om något mera ;)..


På jobbet är det fullt ös, det känns att det snart är semester, både på barnen pch personalen. Det är ju aningen ovisst om hur hösten blir, det ska varslas hitan och ditan så vi får väl se. Fick ett papper av rektorn där jag ska fylla i all min kompetens och beskriva hur bra jag är, känns lite skumt men visst ;)..  Nu ska vi fixa med en "ny"kyl och frys här eftersom att den gamla läcker massor med vatten/kondens. Så jag får väl sätta igång.. 


Ha det så bra!

Kramar

Sandra

Ovido - Quiz & Flashcards