Mina ord och mina tankar...

Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Sandra - 20 juni 2009 20:10

hejsan hej!


I morse när jag vaknade fick jag först för mig att det var söndag men sedan slog det mig att det faktiskt bara är lördag vilket även innebär att det är en ledig dag till i morgon, såå underbart! Idag har vi inte gjort många knop här hemma det har vait lugnt och stilla iaf för mig och Maddox, kristoffer har ju jobbat.. Vi var ute på en liten promenad och sedan hyrde vi lite filmer så nu i kväll blir det att slappa i soffan med mina älsklingar..


Tänka sig att vi hade faktiskt hyffsat väder hela dagen i går, dock inte enbart solsken som jag först hade tänkt på morgonen men en helt godkänd för att vara midsommarafton :). Någon som är sugen på att se bilder så finns detta inne på facebook ;)..


Tog en bild idag på min ena älskling med gårdagens midsommarkrans så söt så :).. 


Nu ska jag ner och mysa i soffan. Men ni får ha en fortsatt härlig midsommar helg!


kramar

Sandra 

Ovido - Quiz & Flashcards