Mina ord och mina tankar...

Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Sandra - 19 juni 2009 10:41

Hej alla glada!!


Idag är det midsommarafton och solen skiner för en gångs skull. Hoppas bara att det håller i sig, det är en del vita moln på himlen men de kan man misann stå ut med ;)..  Man är abslout inte bortskämd med att ha sol på midsommar så för ett år så skulle det blir rikktigt härligt med sol när man dansar runt midsommarstången :).  Håll tummarna för att den stannar.. Annar så rullar allt på sin gilla gång hos oss här. I går var jag och Maddox och miljötränade inne i stan och han tycker bara att det luktar såå otroligt gott. Sedan gick vi hem och med alla små rundor så tog det närmre 1½ timme, Maddox hann även ta ett par dopp i ån som vi gick utmed. Alla änder har nu fått sina ungar och de är så söta och duniga, det är så härligt att se.


Nu om en stund så ska jag åka ner till Maria och få i ordning mina naglar, tre stycken har nämnligen gått av så det är mindre snyggt om jag säger så ;). Sedan i eftermiddag så ska vi ner till åhus på lite midsommar firande men innan dess så ska jag plocka blommor för att göra en midsommarkrans, ut och gå med Maddox och snoppa jordgubbarna som vi skulle ta med oss.. Tänka sig att de kostar 70kronor liten.. Helt galet, med jordgubbar måste man ha på midsommarafton! nej nu ska jag äta frukost och sedna plocka blommor!


Ha det så bra och njut av dagen!


Kramar

Sandra 

Ovido - Quiz & Flashcards