Mina ord och mina tankar...

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Sandra - 8 september 2009 14:14

Hejsan hej!


Satt precis och funderade på om jag skulle lägga ner min blogg.. Men jag vet inte. Det känns inte som att man har tid att sätta sig så ofta som man egentligen vill för att skriva ett par rader. Det är ju så mycket man ska göra hela tiden.. Sena dagar på jobbet och lite forbollsträning och hjälpinstruktör i allmänlydnaden..  Så tiden räcker knappt till.. För man får ju inte glömma bort att umgås med sina älsklingar oxå.. Nu hade de ju gjort om sidan här inne, kanske var ett tag sedan vad vet jag?! så då kanske jag skulle fortsätta ett ta till?! Nja jag vet itne.. Vi får väl se..


Om en liten stund så måste jag slita mig från datorn för att gå ner och bada Maddox för han tyckte att det luktade såå illa på åkern utanför så att han var tvungen att sätta sin egen doft över. Detta medförde givetvis en härlig rullning... Phhu.. Så då måste han in i duschen så det blir eftermiddagens arbete, sedan måste jag hinna handla och till sist så ska jag på fotbollsträning i kväll.. Så schemat är som sagt fullspäckat, och inte nog med det så har man en slitande förkylning.. ja det är härligt.. Men för övrigt så är allt bara bra :).    


Nu måste jag skynda mig för att hinna..


Ha det så bra!

Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards