Mina ord och mina tankar...

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Sandra - 20 september 2009 10:39

Hej..


I går var vi på bio, Flickan som lekte med elden, den var riktigt bra! Jag har läst böckerna tidigare och tyckte att de var väldigt bra så nu när de kom på film var man bara tvungen att titta ;). Och de är riktigt bra men eftersom att filmerna ofta går så snabbt framåt så var jag glad för att ha läst boken och då fick en bredare bild av allt.. 


Idag så tänkte jag gå och titta på fotboll, det är "mitt" lag som spelar.. Känns lite konstigt att säga så eftersom att jag inte tränat så mycket ännu efter sträckningen i låret ni vet.. Men det ska bli kul att se. Maddox ska oxå få följa med, det är alltid bra med miljöträning ;).


Annars nu på morgonen så har jag beställt lite fina produkter från Cult Design, blev så glad när jag hittade en sida där jag kunde shoppa i från här inne på nätet, me like!  Det var på www.miasonline.se. Så nu har jag även köpt min första julklapp, det ni :).


Nej nu ska jag äta frukost men vi höres!


Kramar

Sandra

Ovido - Quiz & Flashcards