Mina ord och mina tankar...

Alla inlägg den 29 september 2009

Av Sandra - 29 september 2009 17:59

Hej!


Nu måste jag erkänna att hösten verkligen kommit hit ner till de sydliga breddgraderna ;).. I gårkväll på allmänlydnaden så var det riktigt kallt och regn dessutom så det blev vinterjackan och regn/vind byxorna som fick åka på.. Man kan inte frysa när man ska vara hjälpinstruktör.. Maddox tycker att det är skoj att vara med där nere och träffa andra hundar och träna.. Det är så skoj att träffa människor som har samma intresse som en själv.. Jag ska även vara figurant på en söktävling till helgen för första gången så det ska bli spännande..


Nu ska jag iväg och träna lite fotboll, vilket ska bli riktigt härligt.. Det gäller bara att klä sig rätt i detta kalla höstväder, så det blir att plocka fram understället, mössa och vantar..


Det blir bara ett kort inlägg men jag kände att jag var tvungen att ägna en tanke åt Doris(Maddox syster) som inte för tillfället  har helt prefekta blodvärden.. Dessutom vet de itne riktigt vad det är som spökar.. Men vi håller alla tummar och tassar som bara går! Vi hoppas hoppas hoppas att hon snart ska bli pigg och kyr igen, även om hon är pigg förtillfället utåt så är hon inte fullt så frisk innanför.. Vi tänker på er!



Ha det så bra gott folk!

Många Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards