Mina ord och mina tankar...

Direktlänk till inlägg 4 juni 2009

Torsdag...

Av Sandra - 4 juni 2009 21:10

Hejsan hej!


Då var det torsdag igen och i morgon har vi haft bilen i en vecka, härligt!! Denna veckan har gått lite långsammare än vanligt, vet inte riktigt varför jag varit så trött på dagarna.. I morgon är det iallafal fredag och det är underbart! 


Nu i kväll har jag varit ute och ätit med gamla kollegor, vilket var riktigt skoj! Vi skulle hitta på något skoj tillsammans för LUF-pengarna och vad passar inte bättre än en bit mat och trevligt sällskap?! Sedan efter det så gick vi vidare ner på Strandhugget, vilket är gratis konsert eller vad man ska kalla det som P4 bjuder på under somrarna i Tivoliparken. i dag var det blandannat Kevin Borg och Rongedal. Det är alltid lika mysigt att sitta där och lyssna på musik och ha en picknick-korg med sig. Men idag var det riktigt kallt så vi stannade inte någon längre stund..


Så nu tänkte jag att jag skulle mysa med min nybadade hund i soffan innan det är dags att hoppa i kojs.


Måste bara gratulera min syster och hennes sambo som nu ska bli husägare, GRATTIS! 


Kramar

Sandra

 
 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

5 juni 2009 11:37

Det låter som du hade en mysig dag i går, det var ju riktigt synd att det var så kallt i går när ni var och tittade på bland annat kevin.
Och en nybadad hund är aldrig fel, du kan gärna komma hem till oss att och fixa våra:)
Ha en skön fredag, kjamen

http://bearclaw.bloggagratis.se

 
ams

ams

6 juni 2009 19:29

Hej... fd kollega... hoppas att du har det gott så här på nationaldagskvällen...
Jag och S ska snart titta på fotboll för 2:a gången idag. I fm tittade vi på äldsta barnbarnet och de andra -01 i lilla gärdscupen... Sista matchen och nu är det sommaruppehåll fram till slutet på augusti.
Snart åker S och jag till Tunisien... oj vad vi längtar... ska bara sola, bada, äta och dricka... kramelikram /Agneta

http://www.ams.bloggagratis.se

 
Emelie

Emelie

8 juni 2009 14:55

Hmmm lite trött...;-)!
Hoppas allt är bra hos er!? Pussa din nybadade från mig! Kram på er!

http://finarossinas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 januari 2010 13:48

Hej! Vi ska flytta till ett nytt hus vilket ska bli riktigt skoj, till ett större hus i en annan del av stan. Ser verkligen fram emot detta, så nu gäller det att ha detta lilla hus i ordning för alla visningar som kommer att ske inom den närmsta...

Av Sandra - 17 januari 2010 10:41

Hej! Idag kommer förhoppningsvis en stor förändring att ske, kan dock inte avslöja det ännu men snart så.. Om en vecka eller så.. Nu ska alla saker bara på plats ;).. Håll tummarna för att det gå som jag tänkt.. Spännande saker kommer även att h...

Av Sandra - 12 januari 2010 18:07

Hejsan hej! Helgen som gick var vi i Småland och hälsade på våra kära familjer! Eftersom att vi ändå inte hade något vatten i kranen så passade denna helgen bättre än någonsin.. Men som tur väl var så var vattnet fixat tills vi kom hem. Tänkte s...

Av Sandra - 8 januari 2010 15:20

Hejsan hej!   Jag är såå otroligt lycklig! Man kan nästan tro att jag dragit storvinsten på ett lotteri och till en viss del så har jag nog det ;). Vi var med Maddox till veterinären idag för att han ätit så dåligt i över tre veckor så man var ju...

Av Sandra - 5 januari 2010 14:05

God fortsättning på det nya året gott folk!   Vilken härlig vinter det har varit och är dessutom denna vintern.. Så mycket snö och så kallt minns jag inte när det var sist, helt ljuvligt!! Maddox han njuter med fulla mått, så fort det är snö ute ...

Ovido - Quiz & Flashcards