Mina ord och mina tankar...

Direktlänk till inlägg 21 juni 2009

Soliga söndag:)..

Av Sandra - 21 juni 2009 19:07

Hej på er glada!


Vilken härlig söndag det har varit. Vädergudarna har varit på sitt bästa humör och delat med sig av solen mest hela dagen så vi har varit ute i stortsätt hela dagen.. Vi var iväg och inhandlade oss en gräsklippare till vår gräsmatta som nu faktiskt börjar se ut som en gräsmatta med all gödning av vatten och sol som den fått ;).. Så idag kom vi fram till att vår grästrimmer som vi haft till de stråna och ogräs med tistlar som kommit upp inte längre höll måttet utan att vi faktistk behövde en gräsklippare. Så nu mina kära vänner är vår matta fin och kortklippt :). Har även grävt ner påskliljor lökar i marken så vi får väl se om de kommer upp till våren.. Nu i kväll har vi precis varit ute och sprungit en halvmil och det är faktiskt riktigt skönt, när man kommer hem om inte annat ;).  Man kanske skulle hålla igång med det för att kanske ha en fit kropp till beach 2010 får det väl nu blir isåfall, hihihi ;).  Maddox som alltid blir så lycklig när vi kommer hem använde mig som saltsten och sittbänk ;) när jag stretchade..

Matte smakar såå gott... 


Mitt under stechingen så fick jag en kär liten plutt i knät, han brukar komma och sätta sig i knät som att han vore en liten liten knähund.. Undrar om de har någon som helst aning om sin egen storlek ;)?!


Nu ikväll så ska jag ner till Maria och fixa mina naglar eftersom att mina naglar har vuxit en del och några har gått av så behövs det lite manikyr..


Ha det så gott och njut en härlig vecka!!!

Kramar

Sandra

 
 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

22 juni 2009 12:59

Hoppas ni har haft en kanon skön helg:)
Visst är de roliga de stora hundar som de är de tror verkligen att de är små:)
Ha nu en kanon skön dag, kjamen

http://bearclaw.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 januari 2010 13:48

Hej! Vi ska flytta till ett nytt hus vilket ska bli riktigt skoj, till ett större hus i en annan del av stan. Ser verkligen fram emot detta, så nu gäller det att ha detta lilla hus i ordning för alla visningar som kommer att ske inom den närmsta...

Av Sandra - 17 januari 2010 10:41

Hej! Idag kommer förhoppningsvis en stor förändring att ske, kan dock inte avslöja det ännu men snart så.. Om en vecka eller så.. Nu ska alla saker bara på plats ;).. Håll tummarna för att det gå som jag tänkt.. Spännande saker kommer även att h...

Av Sandra - 12 januari 2010 18:07

Hejsan hej! Helgen som gick var vi i Småland och hälsade på våra kära familjer! Eftersom att vi ändå inte hade något vatten i kranen så passade denna helgen bättre än någonsin.. Men som tur väl var så var vattnet fixat tills vi kom hem. Tänkte s...

Av Sandra - 8 januari 2010 15:20

Hejsan hej!   Jag är såå otroligt lycklig! Man kan nästan tro att jag dragit storvinsten på ett lotteri och till en viss del så har jag nog det ;). Vi var med Maddox till veterinären idag för att han ätit så dåligt i över tre veckor så man var ju...

Av Sandra - 5 januari 2010 14:05

God fortsättning på det nya året gott folk!   Vilken härlig vinter det har varit och är dessutom denna vintern.. Så mycket snö och så kallt minns jag inte när det var sist, helt ljuvligt!! Maddox han njuter med fulla mått, så fort det är snö ute ...

Ovido - Quiz & Flashcards