Mina ord och mina tankar...

Direktlänk till inlägg 9 september 2009

Sommar i Venedig!

Av Sandra - 9 september 2009 19:04

Hej på er!


Just nu fick jag en liten flachback från i sommras när vi var i Venedig och kände att jag ville dela med mig till er som faktiskt gå in på min lilla sida och läser :).


 

Att åka gondol var ju bara ett måste när man var här, det var riktigt mysigt men har man gjort det en gång så gör man det inte en gång till kändes det som.


 

Här har vi den omtalade GRAND CANAL.. Tänk vad läckert att hela staden är uppbyggd i vatten Cool..



Den kända bron, Suckarnas bro Skrattande.



    

Här är vi inne på Markusplatsen.



  

Ett par fina men otroligt dyra skor.. Helt sanslöst vilka priser det var i vissa skyltfönster..


  

Detta är väl det närmaste man kommer de stora kända märkena Flört..


Ha det fint!

Kram


Ps. Har inte riktigt bestämt mig om bloggens framtid så ni som inte gjort någon omröstning gör det vettja Tungan ute.Ds


 
 
Emelie

Emelie

10 september 2009 12:36

Jag har saknat din blogg i sommar! Hoppas iallafall att du har den kvar och uppdaterar lite ibland när du får tid.
Kram och tack för hjälpen i form av positiv energi! Den varan har du gott om så jag tackar för det du sände till oss! Ser ju hoppfullt ut just nu! Kram!
P.S Skulle allt vara mysigt att resa bort några dagar, blev lite inspirerad av dina bilder! D.S

http://finarossinas.bloggagratis.se

 
Sara

Sara

10 september 2009 12:44

Klart du ska ha kvar bloggen!! Den är ju jättefin! Och så får jag ngt att läsa i bland :) Åhh Venedig va en av mina favoritplatser me.. Alla sa att det luktade illa och va äckligt där men det upplevde inte alls jag. I o för sig, jag sprang ju inte i kloakerna heller.. haha! Kram Sara

http://www.saragolosa.blogg.se

 
Lotta

Lotta

11 september 2009 08:12

Klart vi vill att du fortsätter blogga! Har kikat in här mååånga gånger för att se om du skrivit något nytt. Fina bilder.. kul bild med tornet.
Kram

http://bernergossar.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 januari 2010 13:48

Hej! Vi ska flytta till ett nytt hus vilket ska bli riktigt skoj, till ett större hus i en annan del av stan. Ser verkligen fram emot detta, så nu gäller det att ha detta lilla hus i ordning för alla visningar som kommer att ske inom den närmsta...

Av Sandra - 17 januari 2010 10:41

Hej! Idag kommer förhoppningsvis en stor förändring att ske, kan dock inte avslöja det ännu men snart så.. Om en vecka eller så.. Nu ska alla saker bara på plats ;).. Håll tummarna för att det gå som jag tänkt.. Spännande saker kommer även att h...

Av Sandra - 12 januari 2010 18:07

Hejsan hej! Helgen som gick var vi i Småland och hälsade på våra kära familjer! Eftersom att vi ändå inte hade något vatten i kranen så passade denna helgen bättre än någonsin.. Men som tur väl var så var vattnet fixat tills vi kom hem. Tänkte s...

Av Sandra - 8 januari 2010 15:20

Hejsan hej!   Jag är såå otroligt lycklig! Man kan nästan tro att jag dragit storvinsten på ett lotteri och till en viss del så har jag nog det ;). Vi var med Maddox till veterinären idag för att han ätit så dåligt i över tre veckor så man var ju...

Av Sandra - 5 januari 2010 14:05

God fortsättning på det nya året gott folk!   Vilken härlig vinter det har varit och är dessutom denna vintern.. Så mycket snö och så kallt minns jag inte när det var sist, helt ljuvligt!! Maddox han njuter med fulla mått, så fort det är snö ute ...

Ovido - Quiz & Flashcards