Mina ord och mina tankar...

Direktlänk till inlägg 30 september 2009

En sömnlös natt, nästan..

Av Sandra - 30 september 2009 19:42

Hej!!


Ikväll är det äntligen dags och för et som följer det så menar jag givetvis Grey´s anatomy på kanal 5. Förra säsongen slutade inget vidare så vi får se hur det tas vid ikväll så vid 21 är intar jag soffan men kanske lite goa popcorn kanske , ja vem vet man måste ju fira. Fast samtidigt så brukar det vara så känslosamt att man kanske sätter i halsen, så popcornen kanske får vänta till helgen Glad..


Natten som gick var inge vidare, Maddox var säkert uppe och ville ut och göra nr 2 ;) minst 10 gånger.. Man kan blir knäpp för mindre, jag som älskar att sova och verkligen behöver min sömn för att orka vara igång under dagarna.. Antagligen så har han satt i sig något som hans mage tyckte var mindre bra, så i dag är det han som fastar.. Han är allaredan bättre så i morgon får vi se hur det blir när vi ger honom mat igen. Ni som följde min gamla blogg blev ju lite uppdaterade om hans känsliga mage som valp och den är, tack och lov, borta nu. Nu är det bara någon enstaka gång och då brukar det vara något mindre bra och kanske rent av mindre ätbart Flört . Ni kanske kom ihåg när han hade satt i sig den lilla bollen, men sådana symptomer är det inte denna gång så jag tror inte att han satt i sig något konstigt föremål, men man ska klart aldrig säga aldrig. Men jag avvaktar och hoppas på en härlig sömn i natt och att magen är helt återställd i morgon ;). 


I dag när jag kom hem så hade min kära älskling städat huset sedan han kom hem från jobbet.. Önskar att man själv fick den energin lite oftare, tycker man är så trött efter en dag på jobbet ;).. Men jag har faktiskt rengjort en stor och aningen tjock matta som vi nu ska ha under matbordet eftersom att det är riktigt kallt på golvet nu. Det hade verkligen gjort sig med lite värmeslingor i golvet och varför inte en kamin, eller för all del en härlig värmepump ;). Så nu är den fin.


Nej mina kära vänner nu ska jag sätta mig i soffan och titta på Idol och sedan är det dags för Grey´s :).


Ha det så bra!

Kramar

Sandra

 
 
Sara

Sara

30 september 2009 22:28

usch, stackars maddox :(

http://www.saragolosa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 januari 2010 13:48

Hej! Vi ska flytta till ett nytt hus vilket ska bli riktigt skoj, till ett större hus i en annan del av stan. Ser verkligen fram emot detta, så nu gäller det att ha detta lilla hus i ordning för alla visningar som kommer att ske inom den närmsta...

Av Sandra - 17 januari 2010 10:41

Hej! Idag kommer förhoppningsvis en stor förändring att ske, kan dock inte avslöja det ännu men snart så.. Om en vecka eller så.. Nu ska alla saker bara på plats ;).. Håll tummarna för att det gå som jag tänkt.. Spännande saker kommer även att h...

Av Sandra - 12 januari 2010 18:07

Hejsan hej! Helgen som gick var vi i Småland och hälsade på våra kära familjer! Eftersom att vi ändå inte hade något vatten i kranen så passade denna helgen bättre än någonsin.. Men som tur väl var så var vattnet fixat tills vi kom hem. Tänkte s...

Av Sandra - 8 januari 2010 15:20

Hejsan hej!   Jag är såå otroligt lycklig! Man kan nästan tro att jag dragit storvinsten på ett lotteri och till en viss del så har jag nog det ;). Vi var med Maddox till veterinären idag för att han ätit så dåligt i över tre veckor så man var ju...

Av Sandra - 5 januari 2010 14:05

God fortsättning på det nya året gott folk!   Vilken härlig vinter det har varit och är dessutom denna vintern.. Så mycket snö och så kallt minns jag inte när det var sist, helt ljuvligt!! Maddox han njuter med fulla mått, så fort det är snö ute ...

Ovido - Quiz & Flashcards