Mina ord och mina tankar...

Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Sandra - 25 januari 2009 20:30

Hej hopp!


I dag har jag minsann hunnit med mycket.. Så nu ska jag strax sätta mig i soffan och se på en film eller liknande.. Idag har jag nämnligen först sålt vår ena soffa och fåtölj. Därefter så fixade jag i ordning vår tvbänk så att jag kunde dra sladdar genom den på baksidan och då förstår ni säkert att man måste borra stora fina hål så att det blir snyggt och prydligt.. Därefter så skulle vårt surround system kopplas in. Det var länge sedan sist så jag kom knappt ihåg hur jag skulle göra men efter att jag pratat med min kära bror så fick jag ett par tips och sedan gick allt som på en dans.. Nu är det inkopplat och allt funkar bra som bara den, så nu är singstar:et inkopplat hela tiden, hihi me like ;).. Sedan så skulle jag i väg och köpa stora krokar så att jag kan hänga upp en gardinstång med gardin framför vår gardrob. När jag ändå var ute och körde så svängde jag in en sväng både på ÖB och Kvantum, därefter så gick jag och Maddox en lång runda runt naturreservatet. Lite nostalgi, för vi har inte varit där och gått sedan vi flyttade från soldatvägen så det var härligt.. Vidare hem och greja... Nu är klockan kväll och allt är äntligen på sin plats, men jag såg när gardinderna kom på plats att jag behöver ett par till så nästa gång vi svänger inom Ikea så ska jag shoppa ett par sådana :).. Så det har varit min dag.. Jag känner mig nästan lika flitig som Ernst ;)..


I går kväll så var jag och hälsade på Malin, Fredrik, Tuva och Svante i Åhus, rikitgt mysigt. De bjöd på lasagne och därfter gick vi och bowlade, det gick inget vidare för mig på bowlingen en strike och någon spare. De andra sa att de inte heller hade någon höjdardag med sin bowling så summan av kardimumman blev en vinst till mig med några ynkans poäng ;).. Jihaa... Vi får ta en sväng om snart igen när alla är på topp eller vad säger du Malin?! bilder kommer inom snar tid ;)..


Jag lovade bilderna från förra helgen, här kommer de:

 Första skridskoråket på flera år.. Visst är jag en isprinsessa :)..


 Eller...?


 ..inte :).. haha.. Jag som skulle göra en fin piruett föll som en fura..


Kristoffer med Oscar och Miranda..


Min kära mamma, som satte sig på rumpan när hon skulle köra ut på isen och missade ett par infrusna löv.. Ajjjjjj.. Stackarn hade ont i rumpan i flera dagar..


 Fräcka bubblor som blivit i isen, snacka om att det fryser snabbt när inte ens bubblorna hinner upp...


 Påtal om att frysa snabbt, hmm..


 Maddox ligger utanför vårt och spanar efter grannens hund som skäller..


Det var allt för idag..

Ha det så fin fint!


Kramar Sandra

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards