Mina ord och mina tankar...

Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Sandra - 31 januari 2009 17:45

Hejsan Hej!


Då har man gått och dragit på sig en "underabar" influensa.. Usch.. Minns inte när jag hade feber sist och så ynklig man känner sig.. Så fram till nu har jag legat i sängen och sovit samtidigt som man varit sådär härligt svettig och fryst på samma gång ;).. Det är verkligen inget vidare, jag är typ aldrig sjuk så man hade näsan glömt hur det var..  Jaja så är det. Man blir uppassad iallafall, Kristoffer är som en prins. När han kom hem från jobbet så severade han mig ett par rostade mackor med ett stort glas mjölk i sängen och nu är han iväg och handla givetvis frågade han vad jag var sugen på men man är inte så väldans sugen på något precis.. Jag kände att detta var på gång alla redan i går eftermiddag, men eftersom att jag skulle ut med jobbet på kvällen så var det bara att bita ihop :). Men efter att man tagit första drinken så var de sjuka bakterierna bedövade och vi hade det super kul hela kvällen. Det togs en hel del bilder men nu när jag skulle lägga in dem på datorn så dog kameran, så den måste laddas först så möjligen att jag lägger in dem i morgon eller något liknande om jag orkar...


Nej nu mina kära blogg läsare så ska jag inta ryggläge igen, men nu tag jag nog minsann soffan..


Ha det så bra!

kram från sjuklingen..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards