Mina ord och mina tankar...

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Sandra - 5 april 2009 20:52

Hejsan hej! 


Nu har vi förhoppningsvis löst denna spygåta med Maddox som jag skrev om i förra inlägget.. För idag mina kära vänner när vi var ute och körde så spydde Maddox upp ett litet föremål och en massa massa slem och det var inte vad som helst utan en liten kattleksaks boll. Ni vet en sådan hård/mjuk boll, bild kommer nedaför.. Denna lilla boll som passat att fastna någonstanns i systemet har säkert suttit där i närmre två veckor för det är ungefär under denna tid han klöddat med mat och spyor.. Så nu hoppas jag innerligt att denna spyperiod är över så att han kan äta som vanligt igen.. När vi kom hem så åt han åter igen mat, stackarn var säkert hungrig.. Jag som beskyllt honom för att vara kräsen och bortskämd, inte utan att man skäms lite nu i efterhand.. Men frågan är var han ha hittat denna lilla boll, den måste ha varit ute någonstanns. Nu är den vilket fall ute vilket är skönt!


Den var till och med lite tilltryckt, ovalliknande.. Stackars Maddox..


Annars så har dagen bara varit bra. Vi har varit i Kosta och shoppat lite men det fanns inte så mycket att i vår smak att shoppa så det blev mest en lite mysig utflykt.. Annars så har helgen rusat iväg som vanligt ;).. I går grillade vi även för första gången ute detta år, det var riktigt gott! Det blev hemmagjord potatissallad med lite smak av pepparrot. Det var mumsigt minsann. Inlagda vitlökar, gröna oliver, feta ost, kripig sallad och nygrillat kött... Ja jag säger bara att jag ÄLSKAR våren och sommaren..


Sååå härligt att sitta i vårsolen och mysa :).. 


I fredags så hade jag de gamla arbetskollergerna här på besök. Det var riktigt trevligt! Alltid kul att umgås med folk man tycker bra om :).


Här har vi dem!

Singstar kom givetvis fram och nya talanger framkom :)..!


Maddox älskar sina nya leksaker, här är de väl använda :)


När matte hade fest så lekte han fint med sin aktivitetsleksak..


Även ute fungerar det fin fint!


I morgon är det jobb igen. Ha det så bra!


Många kramar

Sandra


Ps. Jag hoppas att vi kommer den 2 maj till Emelie men Kristoffer har fortfarande inte fått sitt schema men får det troligen i veckan..Ds

Ovido - Quiz & Flashcards