Mina ord och mina tankar...

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Sandra - 28 april 2009 21:06


Hej alla glada!


Vet ni vad jag tror.. Att man kommer låångt med ett positivt tänkande och ett positivt sätt att vara. För i morse när jag åkte till jobbet så pratade de på P4 om en transportbur som en av radiopratarna hade hittat på väg till jobbet och hon trodde att det var någon som lämnat ett par katter där för att de inte ville ha dem längre.. Men själv så kunde jag inte ta denna förklarning till varför buren var där så jag var tvungen att delge min tanke.. så gissa vem som ringde in till radion ;).. Hihi.. Ni kan höra det själva här .. 


Det var en sak, den andra är vårt möte vi hade nu ikväll och när man diskuterar saker i arbetslaget så gäller det att ha ett positivt tänk och förhoppningsvis så smittar ens positiva energi av sig till sina arbetskollegor.. Även om man inte är det alltid så kan man alltid försöka ;)..


Nu minsann ska jag snart hoppa i kojs för efter dagens närmre 13 timmar på jobbet så är man ganska matt..  


Ha det så bra!

Kramar

Sandra

Ovido - Quiz & Flashcards