Mina ord och mina tankar...

Alla inlägg den 21 april 2009

Av Sandra - 21 april 2009 13:35

Hejsan hej! 


Idag är det tisdag och jag har öppnat på förskolan vilket även betyder att jag slutar tidigt :D.. Det är såå härligt att komma hem och inte ha alltför mycket inplanerat. Men jag tänkte dra på mig löpadojorna sedan och ta mig en runda, för om ett par veckor så har jag visst anmält mig till vårruset ;), och det kan ju vara trevligt att orka ett par meter, hihi.. Inte för att det heller är såå super långt så är det ändå 5 km vilket kan låta kort men för någon som inte motionerar så mycket är det en liten bit ;). Så lite träningn hade inte suttit fel. Men jag måste vänta ett tag för just förtillfället får vi en ny dusch installerad av en rörmokare så att den i fortsättningen förhoppningsvis inte ska läcka så om jag ska duscha när jag kommer hem så måste jag misann vänta ett litet tag. Men att fördriva tiden går om inte annat väldigt snabbt här inne på nätet ;).


helgen som gick var jag uppe i Göteborg och hälsade på Tina. Det var riktigt skoj och länge sedan sist. Så det var roligt att träffa henne och då blir det ju som alltid att man pratar om allt mellan himmel och jord. Visst är det härligt med riktiga vänner som man kanske inte träffar så ofta men när man väl gör det så kändes det som att man träffades igår.  Så vi shoppade och shoppade lite till och var även ute på lite partaj på lördagskvällen.  Jag hittade nya jympadojjor, jacka, en längre skjorta och lite annat skoj så en hel lyckad helg i Götet helt enkelt :).


Ha det så bra!

kramar

Ovido - Quiz & Flashcards