Mina ord och mina tankar...

Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Sandra - 19 maj 2009 22:02

Hejsan hej!


Tänka så snabbt det kan gå ibland.. I går var jag och ombesiktigade vår bil och nu gick den igenom felfritt.. Så härligt! Eftersom att vi tänkt köpa en nyare bil så gick jag hem och gjorde en annons på blocket.. Sedan åkte vi iväg och tränade, jag provade på indoorwalking och sedan väntade jag en stund på att K skulle bli färdig men eftersom att han skulle träna en stund till så beslutade jag mig för att börja gå hemmåt.. och en annan hann ju hem innan han var färdig så jag fick lite extra motion ;). När jag väl kom hem så hade jag 8 missade samtal, ojsan tänkte jag.. alla hade ringt på bilen.. Inte hade jag trott att det skulle vara sådan anstormning av vår lilla pärla. någon ville köpa den med en gång och helst hämta den samma kväll men eftersom att vi inte än köpt någon ny bil så gick det inte och tur var väl det för han kändes inte så seriös.. Det ska ju helst kännas bra. så under gårdagen så ringde väl ca 15 samtal om bilen, helt galet.. Så vi bestämde en visning i dag och sedan skulle jag ringa runt till min lilla lista för att boka visningar.. Vilket fall som så följde Tuula med mig idag för att visa den så den såldes muntligt och vi ska skriva papper nästa fredag men för säkerhets skull så låter jag annonsen ligga kvar på blocket om något skulle gå galet. Han sa dock att jag är tvungen att betala skatten eftersom att bilen står på mig denna månaden som är den sista för inbetalning. Kan detta stämma? Någon som har någon koll. Vi tog i hand på det iaf och han verkade helt säker. Men jag tror att jag får ringa i morgon och kolla upp det närmre..


Annars så har Maddox varit och vaccinerats i dag och han ficck så mycket berömm för sin fina och glansiga päls, jag som tyckte att den behöver ett bad snart ;).. Så det var ju bra!


Nu ska jag gå och knoppa för natten som gick blev det inte mycket sömn.. I natt ska det bli härligt att sova :).


Ha det så bra!

 

Kramar

Sandra

Ovido - Quiz & Flashcards