Mina ord och mina tankar...

Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Sandra - 29 maj 2009 14:13

Hej gott folk!


Då har man hunnit bli ett år äldre och snart blivit Saab ägare.. Ja ni vet att nu händer det grejer, hihi.. I kväll sker ägarbytet på vår Volvon vilket ska bli skönt för sååå mycket folk som det ringt sedan jag satte ut den trodde jag aldrig att det skulle göra.. Man kanske skulle ha startat en budgivning ;).. Men som sagt så ska det blir skönt att plocka bort det från Blocket sedan så att det inte ringer massor med folk och frågar efter den, har ju inte velat plocka bort den innan vi gjort ägarbytet.. Så nu i eftermiddag så ska jag och en arbetskollega iväg och häma vår nya bil :). Det blir en Saab 9-3 1.8t från 2008. Så det ska bli riktigt spännande..Pratade med dem innan och den står nu registrerad och färdig och väntar på att jag ska komma och köra hem den :). Så i sommar blir det att semestra i Sverige, vi är sugna på att utforska västkusten.. Annars så allt ganska så normalt här, inget speciellt som hänt.. Jag lyckades förresten bli beten i mitt finger igår av ett barn, när jag skulle plocka ut sten ur barnets mun. Barnet är dock väldigt litet och hade ingen mening med att bita mig med mening, med efetrsom att det gick hål och började blöda så är det ömt idag och lite svullet.. Åkte inte in till vårdcentralen för att få en extra stelkrampspruta, får väl kolla upp det om det är så att det inte lägger sig, med det lär det nog göra nu i helgen...


På min stora dag i tisdags så fick jag ett snyggt Pandoraarmband och flera fina berlocker.. Och när vi var hemma i helgen så fick jag en härlig bukett av blommor och pengar :). 


Nej nu mina vänner så ska jag ut och rensa ur de sista sakerna ut bilen så att den är redo att byta ägare.. Men ni får ha det så bra!


Många Kramar

Sandra 

Ovido - Quiz & Flashcards