Mina ord och mina tankar...

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Sandra - 5 februari 2009 14:43

Hej o hå dagarna gå..


Idag är hostan aningen lugnare tror jag minsann, känns nästan som så. Så i morgon ska jag och jobba, jobbar ju som sagt bara till kl 13 så det är en kort dag. Sedan så händer det lite andra saker som jag återkommer mer med senare, kanske redan i morgon ;).. Annars här hemma så rullar det på, jag sover länge så när jag kommer upp har K redan tittat på en film. Därefter surfar han på internet och jag tittar på en film och nu sitter jag och kuckilurar framför datorn och han sitter nere och tittar på ännu en film.. Inte för att vi inte kan eller vill titta på film tillsammans ;) men antingen har jag sett den och känner inte för att se den eller så har han sett den. Eller så är det helt enkelt en fjantig story som man inte ens känner för att lägga några som helst minutrar på.. Så kan det vara.


Det ska bli rikitgt skoj och komma tillbaka i morgon igen till jobbet känns som att man varit hemma i en evighet.. Snart får man väl gå ner och laga lite mat det börjar nämnligen kurrar i magen..


Det var en uppdatering från sjukstugen ;)..


Kramar

Sandra

Ovido - Quiz & Flashcards