Mina ord och mina tankar...

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Sandra - 8 februari 2009 15:14

Hejsan hej!


Ett stort GRATTIS till Doris, Tyra och Rea som fick så fina resultat på utställningen i Sala i går. Grattis till er. Doris fick ett röttband och Tyra och Rea fick blåaband!  Alltid lika kul när det går bra för uppfödaren och hundarna med ägare :).


Annars idag så trodde jag först att vi skulle iväg och träna tillsammans med ett gäng hundmänniskor idag men det var ingen som nappade på det så istället åkte vi iväg till Lerjevallen och gick en härlig runda.. Maddox han verkligen älskar att fara omkring i skog och mark, upp och ner på stenat och givetvis en runda i gyttjan :).. Tog ett par bilder när Maddox klättrat upp på en jätte hög sten här kommer de..

 Maddox på en inte fullt så hög sten.. 


Denna stenen var dock högre ;).. 


Jag har för mig att Emelie, uppfödaren, har sagt att även hennes hundar älskar att hoppa upp på höga stenar och kanske är det så att de vill ha en viss härlig utsikt emellanåt :)..


I morgon så är det jobb igen men nu är det inte såå lång tid kvar tills vi åker i väg och åker skidor. Det ska bli så underbart skoj. Synd bara att inte Maddox får följa med till denna stugan, tror att han hade älskat att vara i den djupa snön.. Men han kommer ha det bra hos svärmor och Sara :). Sara har förresten klarat sitt körkort nu så GRATTIS till dig!


Ha det så bra!

Många Kramar

Sandra

Av Sandra - 8 februari 2009 15:05

Hejsan!


Lovade att lägga ut bilderna från festen som jag var på förra helgen.. Här kommer ett par ;).. Jag låter bilderna till större delen tala för sig själva :D..

 Förfest hemma hos mig..


Några av kollergorna.. 


Några till med mig i mitten :) 


Malin avtackades och börjar numera arbeta i Vä, på VÄskan ;)..  


Denna bild kom visst på sne men här har vi hedersgästen som fyllt 50 och Anna. 


Jag och Malin ler fint till kameran ;) hahaha.. 


Singstar var poppis under hela kvällen!  Det är riktigt skoj!


 Anna acerobaten :).


Några av oss åkte vidare ner på stan för att fortsätta festen här är vi på Banken.. 



Sicka härliga partybrudar!!


Kram på er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards