Mina ord och mina tankar...

Direktlänk till inlägg 8 februari 2009

Söndag..

Av Sandra - 8 februari 2009 15:14

Hejsan hej!


Ett stort GRATTIS till Doris, Tyra och Rea som fick så fina resultat på utställningen i Sala i går. Grattis till er. Doris fick ett röttband och Tyra och Rea fick blåaband!  Alltid lika kul när det går bra för uppfödaren och hundarna med ägare :).


Annars idag så trodde jag först att vi skulle iväg och träna tillsammans med ett gäng hundmänniskor idag men det var ingen som nappade på det så istället åkte vi iväg till Lerjevallen och gick en härlig runda.. Maddox han verkligen älskar att fara omkring i skog och mark, upp och ner på stenat och givetvis en runda i gyttjan :).. Tog ett par bilder när Maddox klättrat upp på en jätte hög sten här kommer de..

 Maddox på en inte fullt så hög sten.. 


Denna stenen var dock högre ;).. 


Jag har för mig att Emelie, uppfödaren, har sagt att även hennes hundar älskar att hoppa upp på höga stenar och kanske är det så att de vill ha en viss härlig utsikt emellanåt :)..


I morgon så är det jobb igen men nu är det inte såå lång tid kvar tills vi åker i väg och åker skidor. Det ska bli så underbart skoj. Synd bara att inte Maddox får följa med till denna stugan, tror att han hade älskat att vara i den djupa snön.. Men han kommer ha det bra hos svärmor och Sara :). Sara har förresten klarat sitt körkort nu så GRATTIS till dig!


Ha det så bra!

Många Kramar

Sandra

 
 
Ingen bild

Malin

8 februari 2009 22:40

Hej! Sicka fina bilder du har lagt ut! Det var minsann en kul fest! Vi får ta en match i singstar igen snart tycker jag! Då du...;). Vad fin Maddox var på bilderna! Jag (vi) följer gärna med ut på en utflykt nån dag! Ha det gott min vän så hörs vi av!!! Kramar i massor!

 
Emelie

Emelie

9 februari 2009 22:02

Tack! Det bästa var att flickorna skötte sig så bra både i och utanför ringen! Dom gillar verkligen att visa upp sig!
Jodu stenar dom ska hoppas upp på, du såg väl mitt förra inlägg med Tyra på sten, tvivlar på att hon nånsin får tyngd i steget, inte med en inbyggd propeller! Kram

http://finarossinas.bloggagratis.se

 
Sanna, Rea & Etta

Sanna, Rea & Etta

16 februari 2009 10:25

Oj, tackar för gratulationerna! Det blå bandet kändes rättvist för dagen, men klart att ett rött hade suttit fint. Nästa gång tar vi dem. ;o)

http://www.bernerbloggen.blogspot.com

 
Ingen bild

Sara

17 februari 2009 15:54

Nu är det dax att uppdatera tycker jag. Jag vill höra om det nya jobbet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 januari 2010 13:48

Hej! Vi ska flytta till ett nytt hus vilket ska bli riktigt skoj, till ett större hus i en annan del av stan. Ser verkligen fram emot detta, så nu gäller det att ha detta lilla hus i ordning för alla visningar som kommer att ske inom den närmsta...

Av Sandra - 17 januari 2010 10:41

Hej! Idag kommer förhoppningsvis en stor förändring att ske, kan dock inte avslöja det ännu men snart så.. Om en vecka eller så.. Nu ska alla saker bara på plats ;).. Håll tummarna för att det gå som jag tänkt.. Spännande saker kommer även att h...

Av Sandra - 12 januari 2010 18:07

Hejsan hej! Helgen som gick var vi i Småland och hälsade på våra kära familjer! Eftersom att vi ändå inte hade något vatten i kranen så passade denna helgen bättre än någonsin.. Men som tur väl var så var vattnet fixat tills vi kom hem. Tänkte s...

Av Sandra - 8 januari 2010 15:20

Hejsan hej!   Jag är såå otroligt lycklig! Man kan nästan tro att jag dragit storvinsten på ett lotteri och till en viss del så har jag nog det ;). Vi var med Maddox till veterinären idag för att han ätit så dåligt i över tre veckor så man var ju...

Av Sandra - 5 januari 2010 14:05

God fortsättning på det nya året gott folk!   Vilken härlig vinter det har varit och är dessutom denna vintern.. Så mycket snö och så kallt minns jag inte när det var sist, helt ljuvligt!! Maddox han njuter med fulla mått, så fort det är snö ute ...

Ovido - Quiz & Flashcards