Mina ord och mina tankar...

Direktlänk till inlägg 4 februari 2009

Host host host..

Av Sandra - 4 februari 2009 16:29


Nu har äntligen febern gett sig av vilket är otroligt skönt, i natt var den bara på besök en gång så nu slipper jag nog den på ett bra tag hoppas jag. Jag funderade på om jag då kanske skulle till jobbet i morgon men eftersom att min hemska hosta håller i sin och så fort jag pratar, skrattar eller anstränger mig så hostar jag som aldrig förr.. Så en dags vila till sedan tänkte jag mjukstarta på fredag för då har jag bara en kort dag ändå.  


Stackars Maddox har fått lida av att vi blivit sjuka här i stugan men idag så tog jag mig i kragen och gick en liten runda så att han kunde få springa av sig och det gjorde han minsann. Själv trodde jag aldrig att jag skulle komma hem, rundan som vanligtvis kanske tar 20 min tog säkerligen 40 min idag och under vägens gång var jag tvungen att stanna ett par gånger för hostan höll på att ha sönder mig, trodde minst att lungorna skulle komma upp ;).. Så det är tur att jag inte ska till jobbet i morgon för jag hade väl knappast inte orkat vara i gång som vanligt.. Väl hemma så var Maddox hyffsat nöjd och la sig i soffan med mig och tittade på film.


Nej nu ska jag inoch titta lite på era sidor..


Ha det så bra!

Host, hack och snörvl

Sandra

 
 
ams

ams

4 februari 2009 19:34

Hej Sandra... skönt att du mår bättre... Var inte orolig... du ska nog få ta igen STÄNGNINGEN!!! Jag har sparat den till dig... och du blev väl jätteglad då???
Hej o hå... vi har fått en ny SINGSTAR!!! på Månsagården...har jag hört!!! WOW jag längtar tills att jag får höra DIG!!! Sandra Ladankollega, KRYA på dig, så ses vi snart, kram från mig...

http://www.ams.bloggagratis.se

 
Emelie

Emelie

4 februari 2009 21:17

Oj oj oj riktiga influensan härjar hos er! Låter nästan som om du borde vara hemma på fredag också! Nu får ni krya på er ordentligt! Kraaaaam

http://finarossinas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 januari 2010 13:48

Hej! Vi ska flytta till ett nytt hus vilket ska bli riktigt skoj, till ett större hus i en annan del av stan. Ser verkligen fram emot detta, så nu gäller det att ha detta lilla hus i ordning för alla visningar som kommer att ske inom den närmsta...

Av Sandra - 17 januari 2010 10:41

Hej! Idag kommer förhoppningsvis en stor förändring att ske, kan dock inte avslöja det ännu men snart så.. Om en vecka eller så.. Nu ska alla saker bara på plats ;).. Håll tummarna för att det gå som jag tänkt.. Spännande saker kommer även att h...

Av Sandra - 12 januari 2010 18:07

Hejsan hej! Helgen som gick var vi i Småland och hälsade på våra kära familjer! Eftersom att vi ändå inte hade något vatten i kranen så passade denna helgen bättre än någonsin.. Men som tur väl var så var vattnet fixat tills vi kom hem. Tänkte s...

Av Sandra - 8 januari 2010 15:20

Hejsan hej!   Jag är såå otroligt lycklig! Man kan nästan tro att jag dragit storvinsten på ett lotteri och till en viss del så har jag nog det ;). Vi var med Maddox till veterinären idag för att han ätit så dåligt i över tre veckor så man var ju...

Av Sandra - 5 januari 2010 14:05

God fortsättning på det nya året gott folk!   Vilken härlig vinter det har varit och är dessutom denna vintern.. Så mycket snö och så kallt minns jag inte när det var sist, helt ljuvligt!! Maddox han njuter med fulla mått, så fort det är snö ute ...

Ovido - Quiz & Flashcards