Mina ord och mina tankar...

Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

Sälen 2009

Av Sandra - 18 februari 2009 17:58

Här kommer Sälen i bilder..


Så här vackra var alla träd... Snö är så otroligt vackert!


 Tim har bestämt sig för att bli frisör, här klipper han Kristoffers hår i öronen :).


 Kristoffer och Mathilda på toppen i hundfjället.


 

 Timpan själv som lärde sig att åka skidor under dessa dagarna, han var även med i skidskolan. Så duktig så!


 

 Här har vi han som har sågat till alla föremål i Trollskogen. Kom genast att tänka på Emelies, uppfödaren, man Stefan som oxå är väldigt duktig med sin såg! Han tog även kort på Mathilda och Tim i en av sakerna som han sågat så nu posar de lite fint inne på hans hemsida www.swedetroll.se .


 

 En fika i värmestugan, alltid lika gott och alla är alltid lika hungriga efter att ha slitit i backarna :).


 

 Jag och Älsklingen i liften på väg upp till toppen..


 

 ..där Malin och Robban väntade. De hann till och med ta sig en liten vila ;).


 

 Jag och älsklingen med fjällen i bakgrunden..


 

 Systrar med sambos på väg upp i E8:an..


 

 Mamma, Tim, Krisoffer och Robban på väg upp i E8:an. Även Tim åkte från toppen men dock med sele. Det gick rikitgt bra att åka med bakom honom. Han var duktigt som bara den.


 Sjuklingarna fick ta det lugnt och titta på.. Malin skadade åter igen sitt knä när hon fick akutbromsa för ett litet barn som stack ut framför hennes bräda.. En annan var helt slut..


 

 Kristoffer och Robban på toppen..


 

Mathilda och Tim lika söta som vanligt.


Ha en fortsatt härlig kväll!

Kramar

Sandra


 
 
Sara

Sara

18 februari 2009 19:51

Åh vilka fina bilder. Ni ser ut att haft det underbart:) Kram Sara

http://www.saragolosa.blogg.se

 
Emelie

Emelie

18 februari 2009 21:08

Vilket elände!! Hade ju lunginflammation 2 ggr i somras, sista gången var jag gravid i 9:e månaden... Ett stort KRYA PÅ DIG!! Härliga bilder från din friska dag i Sälen!!! Trodde nästan du fotat gubben min;-)! Krya på dig nu! Kram

http://www.finarossinas.se

 
Anneli

Anneli

18 februari 2009 21:10

Hejhej
Vilka härliga bilder...ni ser ut att ha haft det jättetrevligt :)

Ja man kan använda vakuumpåsarna flera gånger :)

Kram Anneli

http://www.maximilian.panatet.se

 
Ingen bild

Plupp

20 februari 2009 18:09

Rosa byxor :P hihi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 januari 2010 13:48

Hej! Vi ska flytta till ett nytt hus vilket ska bli riktigt skoj, till ett större hus i en annan del av stan. Ser verkligen fram emot detta, så nu gäller det att ha detta lilla hus i ordning för alla visningar som kommer att ske inom den närmsta...

Av Sandra - 17 januari 2010 10:41

Hej! Idag kommer förhoppningsvis en stor förändring att ske, kan dock inte avslöja det ännu men snart så.. Om en vecka eller så.. Nu ska alla saker bara på plats ;).. Håll tummarna för att det gå som jag tänkt.. Spännande saker kommer även att h...

Av Sandra - 12 januari 2010 18:07

Hejsan hej! Helgen som gick var vi i Småland och hälsade på våra kära familjer! Eftersom att vi ändå inte hade något vatten i kranen så passade denna helgen bättre än någonsin.. Men som tur väl var så var vattnet fixat tills vi kom hem. Tänkte s...

Av Sandra - 8 januari 2010 15:20

Hejsan hej!   Jag är såå otroligt lycklig! Man kan nästan tro att jag dragit storvinsten på ett lotteri och till en viss del så har jag nog det ;). Vi var med Maddox till veterinären idag för att han ätit så dåligt i över tre veckor så man var ju...

Av Sandra - 5 januari 2010 14:05

God fortsättning på det nya året gott folk!   Vilken härlig vinter det har varit och är dessutom denna vintern.. Så mycket snö och så kallt minns jag inte när det var sist, helt ljuvligt!! Maddox han njuter med fulla mått, så fort det är snö ute ...

Ovido - Quiz & Flashcards