Mina ord och mina tankar...

Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Sandra - 1 mars 2009 21:56

Hejsan hej!


Helgen har rusat iväg i all sin hast alla redan är det söndags kväll och i morgon är det arbete igen ;). En rikitgt lång arbetsdag kommer det att bli. börjar vid åtta och slutar vid halv sju, för i morgon så ska jag ta stängningen för Agneta vilket jag skulle ha gjort för länge sedan egentligen..


I går var jag först och fikade med Anki, Fridha och Hellen på stan. Rikitgt trevligt, det var så länge sedan jag träffade Anki och Fridha ( Hellen träffar jag ju emellanåt ;)). Vi satt och pratade om allt möjligt även om det blir mycket jobb ;). Synd bara att det itne blir mer ofta för jag trivs verkligen i deras sällskap. Vi gick ändå tillsammans i samma klass i tre och ett halvt år så visst saknar man dem!  Efter att vi fikat så skulle jag iväg och träffa kajsa och Malin för att vi skulle på en Make over som Kajsa dagen innan bjöd med mig på. Man skulle bli sminkad och fotad gratis och vem säger nej till det? Knappast jag iallafall :). Vi skulle ta med oss tre ombyten som skulle vara i variation på fotona. Väl där så blev vi inskrivna och allt tog sin början, de förklarade lite om vad som skulle hända under dagen och att det kommer att ta mellan tre och fyra timmar. Efter två och en halv timme så skulle vi sminkas av make up artister, spännande kände jag men resultatet blev inget bättre än när jag gör det själv så aningen besviken blev jag.. Sedan var det en otrolig väntan igen. Som tur väl var så hade vi varandra att snacka med och vi träffade även ett annat härligt gäng att snacka med så tiden gick ändå hyffsat snabbt.. Fotograferingen gick bra och vi hade rikitgt skoj! Där efter var det ännu en väntan för att vi skulle få se bilderna.. Men till slut fick vi se dem och efter att vi hade diskuterat både det ena och den andra med personalen så var vi äntligen färdiga och gick där i från med 11 bilder vars, vi gick även där i från fattigare än när vi kom :). Här kommer ett par av bilderna..

 

 Den ena posen efter de andra ;)

 Jag tyckte om deras bakgrunder, de var rikitgt snygga..

 

Spegelbilden tycker jag är lite cool..

Här är vi Malin jag och Kajsa.


Det var allt för idag nu ska jag hoppa i kojs!

Ha det så bra!

Kramar

Sandra



Ovido - Quiz & Flashcards