Mina ord och mina tankar...

Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Sandra - 4 mars 2009 20:33

Hejsan hej!


Vilken hektiskt dag det varit idag på jobbet.. Det har varit mycket med både det ena och det andra men förhoppningsvis så är allt mycket bättre i morgon.. Gjorde instrument med barnen idag och de tyckte att det var rikitgt roligt i morgon ska vi provspela dem och sedan ska de användas till sommarfesten, inte för att jag är kvar då men det är skoj för barnen att använda instrument som de själva ha gjort.


I går var vi och provkörde lite nya bilar, vi provade Peugeot. Både 307 sw och 407 sw och av dessa två vann helt klart 407:an. Så vi får väl se vad som händer, kanske man snart bli en ny ägare till en nyare bil?! Men då är kruxet att sälja den man nu har, någon som är intresserad? Det är en röd Volvo V40. Väldigt bra på alla sätt och vis men vi är sugna på att förnya oss.. Men vi får väl se hur det blir..


I morgon är det öppning vilket i sin tur betyder snart läggdags för min del..

Så nu ska jag kolla ltie snabbt inne på era olika sidor och sedan ska jag göra mig i ordning för natta ;).


Ha det så bra!

kramar

Sandra

Ovido - Quiz & Flashcards