Mina ord och mina tankar...

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Sandra - 22 mars 2009 19:30

hejsan hej!


Idag åkte vi i förmiddags iväg till Lingenäset ( vilket är där vi alltid gick när vi bodde i lägenheten) där är så otroligt vackert nu när våren är på väg.. Löven till ett par lökdoftande blommor hade redan börjat växa och två blåsippor såg vi oxå :). Så nu är äntligen våren här. Fast jag hörde av en kompis att det kanske skulle komma snö i morgon, få hoppas att det inte gör detta... Maddox är för tillfället nästan mer ute än inne och det är så skönt att han nu få denna möjlighet att vara ute när han känner för det :).


Nu i eftermiddags så var jag nere hos min arbetskollega Tuula och hälsade på, vi tänkte gå på en bröllop och fest mässa som var i Åhus. inte för att någon av oss har några planer på bröllop men fester har man ju emellanåt och vi tänkte att det skulle vara skoj med lite inspiration :). Väl där så kostade det 120 kronor i inträde och de tog inte kort så där fick vi vända i dörren.. Lite tråkigt men samtidigt så var vi inte så sugna på att betala dessa pengar för att titta i ett par stånd, för det var inte så stort där inne. Jag trodde att det skulle vara mycket större och det vi såg var enbart till bröllop..  Så i stället gick vi en runda på bryggan och sedan åkte vi till Tuula igen och drack lite te.. Det var trevligt!


När jag kom hem igen så fixade jag med tvätten och lagade mat. Så nu är man mätt och go :).


Nej mina kära vänner nu ska jag vika handdukar sedan blir det nog en bra film :).

Ha det så bra!

kramar

Ovido - Quiz & Flashcards