Mina ord och mina tankar...

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Sandra - 19 mars 2009 19:58

Nu är det snart helg igen, jag förstår inte riktigt vad dagarna tar vägen.. Det går nästan för fort för att man ska hänga med ;).. Nu på jobbet arbetar jag för fullt med alla utvecklingssamtal som jag ska ha med föräldrarna om deras härliga barn nu innan jag slutar.. jag vet inte rikitgt om jag själv förstått ännu att jag om två veckor börjat på mitt andra jobb, samtidigt som det är spännande är det också nervigt :).. Men det kommer säkert att bli bra! 


Jag var inne på Emelies (vår uppfödares) hemsida tidigare och nu planerar hon att para Maddox syster Doris med en stilig hane.. Sååå sugen jag blir på att skaffa en till! Maddox hade garanterat tagit emot denna valp med en stor öppen famn han är bara så underbar.. Vi får väll se vad som händer..

I så fall så skulle det bli ännu en hane :). Som vi bor nu fungerar det inte rikitgt, jag vill ha en bättre ingång och sedan vill jag kunna bygga en fin hundgård där hundarna kan vara under dag tid när vi är på jobbet. (drömmer mig iväg....) 


Nej nu ska jag gå ner och mysa i soffan med mina älsklingarna och titta på Rallybrudar :).


Ha det så bra!

kramar 

Ovido - Quiz & Flashcards