Mina ord och mina tankar...

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Sandra - 12 mars 2009 18:16


för en stund iallafall.. Det har varit en underbart solig vårdag även om det varit lite kallt.. En förälder berättade idag att det skulle bli uppåt 10 grader till helgen vilket vi ser framemot :). Jag har varit ute mycket idag och bara njutit, först på jobbet med barnen sedan en långrunda med Maddox. Dessvärre glömde jag kameran hemma men det kommer bilder en annan dag :).  


Jag fick en award av min gamla kollega Tisse härom dagen så nu skickar jag denna vidare till www.finarossias.se , www.ams.bloggagratis.se , www.kajsakarin.bloggagratis.se , www.palmkvast.blogg.se , www.maximilian.panatet.se , www.saragolosa.blogg.se ...

Spread some love :).


Nu ska jag och duscha sedan ska jag laga en blåbär- och hallonpaj(barnen fick det i dag till efterrätt och jag blev rikigt sugen) :).


Kramar Sandra

Ovido - Quiz & Flashcards