Mina ord och mina tankar...

Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Sandra - 21 mars 2009 18:30

I dag har jag varit nere på stan och fikat med Malin och Cilla, det var riktigt trevligt! inte för att det var länge sedan vi träffades med tanke på att jag var hemma hos Malin och hennes familj en sväng i går och tittade på Let´s dance.. Sedan gick vi en runda på stan, jag hittade en ljusgrön söt liten duk som nu pryder vårt ekbord :).


Nu är jag även precis färdig med badningen av Maddox och ska ta tag i städningen här hemma. Det måste ju oxå göras ;) och med tanke på allt hår som blir när man badar...


Fick ett mess av Marleen tidigare i dag så grattis grattis till er lilla dotter och välkommen Smilla till världen! Så underbart roligt.  


Nu ska jag fortsätta att feja här hemma, kanske att jag kommer tillbaka senare vem vet ;)..


Ha det så bra!

Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards