Mina ord och mina tankar...

Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Söndag igen...

Av Sandra - 29 mars 2009 16:45

Hejsan hej!


Jag har sagt det innan och säger det igen att jag tycker att dagarna bara flyger i väg.. Nu är det söndag igen och ännu en vecka har gått till enda.. I morgon ska jag på någon introduktion för nyanställda i kommunen och sedan ska jag jobba på eftermiddagen.. Den nästsista.. Känns konstigt.. Nu har jag iallfall haft alla mina utvecklingssamtal med föräldrarna så allt känns som att det börja bli lite avslut på det hela.. Fast barnen kommer bli hårt att skiljas ifrån och inte att glömma all personal.. Men som jag sagt innan så kommer jag och hälsa på er så småningom igen..


Idag har jag varit en sväng på ÖB och därefter åkte jag och träffade en arbetskollga för att våra underbara hundar skulle få leka en sväng.. Ascott som hennes hund heter är nu 5 månader och en söt blandras kille, som dock är väldigt lik en Labbe.. Otroligt söt! Maddox han brottade ner honom med en gång och visade vart skåpet skulle stå på ett fint och försiktigt vis.. Sedan ville Maddox dock leka lite mer än vad Ascott ville efter promenaden och det orkade inte lillkillen så då bröt vi detta.. Man kan ju inte orka hur mycket som helst när man är en liten söt valp.. Men kameran var med så ett par bilder togs :)..


 Det var dock inte så många bilder som blev bra med tanke på att de inte stod stilla men här sitter de i allafall ner ;)..


Puss puss..


Igår på Earth hour så hade massor av ljus och det var ungefär som en vanlig lördagskväll faktiskt.. Tycker det är väldigt mysigt med mycket ljus..  Vi tittade dock på Robinson ändå :), även om man egentligen skulle stänga av allt.. Undra egentligen hur mycket som sparades in på denna timme. Hade varit intressant att får ta del av..



Ha en fortsatt härlig söndag!

Kramar

 
 
ams

ams

29 mars 2009 19:23

Hörru... Sandra... Nu har du verkligen kommit igång...
Med bloggen ... menar jag...!!!
KULIGA bilder på dogsen...
Har du kollat på fotona med "mina hundpojkar" ???
kram... och vet du vad??? Jag kommer VERKLIGEN att sakna dig på Månsagården!!!!

http://www.ams.bloggagratis.se

 
Emelie

Emelie

29 mars 2009 21:04

Ja, det är mamma Bimbo senast när både hon och Fjollan hade valpar samtidigt. Valparna tyckte att Bimbos mjölk var godast så hennes mjölkbar blev full först och bara några kvar till Fjollan. Ja, man saknar dom mycket men får glädjas desto mer åt dom jag har nu, vi har dom ju bara till låns en kort tid men uj så mycket kärlek man hinner få!
Idag har Henrik fått magsjuka...vi får se hur det går?? Hoppas han blir frisk fort och att vi andra slipper...??? Kram

http://www.finarossinas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 januari 2010 13:48

Hej! Vi ska flytta till ett nytt hus vilket ska bli riktigt skoj, till ett större hus i en annan del av stan. Ser verkligen fram emot detta, så nu gäller det att ha detta lilla hus i ordning för alla visningar som kommer att ske inom den närmsta...

Av Sandra - 17 januari 2010 10:41

Hej! Idag kommer förhoppningsvis en stor förändring att ske, kan dock inte avslöja det ännu men snart så.. Om en vecka eller så.. Nu ska alla saker bara på plats ;).. Håll tummarna för att det gå som jag tänkt.. Spännande saker kommer även att h...

Av Sandra - 12 januari 2010 18:07

Hejsan hej! Helgen som gick var vi i Småland och hälsade på våra kära familjer! Eftersom att vi ändå inte hade något vatten i kranen så passade denna helgen bättre än någonsin.. Men som tur väl var så var vattnet fixat tills vi kom hem. Tänkte s...

Av Sandra - 8 januari 2010 15:20

Hejsan hej!   Jag är såå otroligt lycklig! Man kan nästan tro att jag dragit storvinsten på ett lotteri och till en viss del så har jag nog det ;). Vi var med Maddox till veterinären idag för att han ätit så dåligt i över tre veckor så man var ju...

Av Sandra - 5 januari 2010 14:05

God fortsättning på det nya året gott folk!   Vilken härlig vinter det har varit och är dessutom denna vintern.. Så mycket snö och så kallt minns jag inte när det var sist, helt ljuvligt!! Maddox han njuter med fulla mått, så fort det är snö ute ...

Ovido - Quiz & Flashcards